Levering binnen 1-3 werkdagen
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice
1 FAQ NL
1.1 Hoe kan ik het beste contact opnemen?

Heb je een vraag of opmerking over onze producten of over de website, dan kun je op diverse manieren contact met opnemen. Wij hebben de voorkeur voor contact per mail, [email protected], maar je kunt ons ook bellen op 085-3014698.

1.2 Wie/wat is Amazinc!

Amazinc! is in 2015 opgericht door een aantal surfers. Amazinc! ontwikkelt en produceert eenvoudige, natuurlijke en functionele huidverzorging die zacht is voor onze huid en voor de natuur om ons heen. Ze willen het milieu niet onnodig schaden en mensen inspireren het te beschermen.

In de Benelux en Duitsland zijn Maarten en Karole verantwoordelijk voor de distributie van Amazinc!

1.3 Wat zijn de bezorgkosten?

Wij zitten vol ambitie maar hebben op dit moment nog niet de grootte bereikt om de verzendkosten voor onze rekening te nemen. Voor deze verzendkosten zorgen wij dat het pakketje snel bij je aankomt in een duurzame verpakking. 

Nederland
Voor bestellingen tot € 50 rekenen wij € 4,50 verzendkosten in Nederland. Bestellingen boven de € 50 worden gratis verzonden.

België
Voor bestellingen naar België rekenen wij € 8,99 verzendkosten.

Luxemburg
Voor bestellingen naar Luxemburg rekenen wij € 11,50 verzendkosten.

Duitsland
Voor bestellingen naar Duitsland rekenen wij € 9,00 verzendkosten.

Frankrijk
Voor bestellingen naar Frankrijk rekenen wij € 14,- verzendkosten.

Italië
Voor bestellingen naar Italië rekenen wij € 14,50 verzendkosten.

1.4 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij doen onze uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Wij streven er naar om het pakket uiterlijk de volgende werkdag aan te bieden aan PostNL. Het pakket wordt daarna binnen 1-2 werkdagen bezorgd.

! let op tussen 11 november (singles day) en de feestdagen (1 jan) zijn de levertijden langer. Dit komt door grote drukte bij onze vervoerspartners en hebben wij geen invloed op. Ons advies is om cadeautjes bijtijds te bestellen. 

1.5 Hoe wordt mijn betaling verwerkt?

We gebruiken een externe partij (Mollie) die er zorg voor draagt dat je betalingen veilig worden verwerkt. We slaan je bankgegevens niet op in ons systeem.

1.6 Wat doe ik als ik een artikel wil retourneren?

Mocht een artikel toch niet naar je zin zijn, dan heb je de mogelijkheid om het binnen 14 dagen te retourneren. Voor veel van onze producten is hygiëne van belang, deze producten kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling niet is verbroken. Neem voor het retourneren contact met ons op.

1.7 Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is aangekomen?

Mocht het voorkomen dat het artikel beschadigd is aangekomen, neem dan even contact op. Ondanks zorgvuldig verpakken kan er natuurlijk altijd iets mis gaan tijdens het verzenden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »